Khamis, 8 Oktober 2009

sharing is caring...

salam..
hmmm.."sharing is caring.."simple word tp pnh makne..btlkn??aku ptame kali dgr ble join susuibu.com..laman yg byk bg ilmu kt aku psl susu ibu ni..n mlalui susuibu la aku dpt susukn munif smpi la skrg..drpd tk tau mcm mn nk simpn susu perah n mcm mn nk dptkn susu yg byk..alhamdulillah aku dh smakin mahir..nk kt expert blm smpi term 2 lg coz byk lg yg nk kne cungkil..wpun susu tuk munif tkla byk sgt jika nk dbandingkn ngn kengkawn lain but alhamdulillah ia nye mcukupi tuk ank aku..mula2 ms breastfeed dia tkt gak tk ckp susu,coz ms awl2 keje pas pantang dlu aku just bt sesi perahan 1x je n then pas dh mnimbe ilmu dr susuibu.com aku bt 2 sesi smpila skrg..satu hr wpun tk smewah org lain dptla jugak shari dlm 4btl kcl..
n alhamdulillah skrg munif dh 10 bln,n dia pn dh pandai mkn..but aku still panjangkn niat tuk nyusukn dia tnpe susu formula hga la umur dia 2thn..n alhamdulillah,wpun ank aku tkla montel sgt mcm ank2 org lain tp dia aktif n cergas n jarang tk sihat..stakat ni br sekali je dia dmam ms 6bln 2 pn pas 2hr kne cucuk n dia dmam 1hr je..ms 2 mmg tk tdo mlm dok jg dia..kejap2 bgn susukn dia n bshkn bdn dia..n alhamdulillah skrg pn klu dia selseme pn skejap je maybe berkat susu ibu..n skrg ni aku start amek supplement dr seorg kakak yg byk bg ilmu mlalui pbacaan ku dr blog dia iaitu anakkuwiraku.blogspot.com..sbb skrg ni kt opis dh tkleh nk bukak susuibu.com..klu tk dlu ape2 mslh mest refer susuibu smpikn kwn2 opis pn dh tau..n alhamdulillah,since amek supplement ni aku sihat,jarang selseme,sakit kpale,moody or pnt..n aku lbh yakin tuk nyusukn munif..
n until now aku still doakn yg tbaik tuk aku,suami n ank tcinta..mg2 kami smue djauhi dr sgale pnyakit,djauhi segala kjahatan n keburukan n smoga dijauhkn dr sgale hutang piutang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan